כהן: לא תצליחו לסכסך ביני לליצמן, הויכוח לשם שמים

פני שאני מסיים תפילת עמידה אני מתפלל בכוונה רבה 'יהי רצון שלא תעלה קנאת אדם עלי ולא קנאתי על אחרים'
ישראל פריי No Comments on כהן: לא תצליחו לסכסך ביני לליצמן, הויכוח לשם שמים

למרות הדיווחים על פיצוץ ביחסים בינו לליצמן וחשיפת הסרטון בו הם מתעמתים בפומבי – מתעקש סגן השר יצחק כהן כי מדובר בוויכוח מקצועי ולגיטימי • "בסופו של דבר מתחבקים ומתנשקים ויוצאים ביחד עם הישגים לציבור" • האזינו

צילום: Flash 90
פני שאני מסיים תפילת עמידה אני מתפלל בכוונה רבה 'יהי רצון שלא תעלה קנאת אדם עלי ולא קנאתי על אחרים'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסרטון המביך בו נראים שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן השר יצחק כהן ממשיך לעורר הדים. האנשים שכרתו ביניהם ברית פוליטית הפכו מסיבות שאינן ברורות ליריבים, כשהשיא היה הרגע בו בפרסום המריבה ביניהם במסדרונות הכנסת.

אלא שלמרות דיווחי הפרשנים הפוליטיים והתיעוד החם, שני הצדדים בסיפור מתעקשים להכחיש את קיום מתיחות ולו הקטנה ביניהם. הבוקר שוחח ב'קול חי' יעקב ליצמן וטען שהכל עורבא פרח, והערב, היה זה תורו של סגן שר האוצר יצחק כהן, שהתראיין לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית'.

ערב טוב הרב כהן שלאחרונה אתה מעורב בתגרות בכנסת?

"חס וחלילה, אני לא יודע… מעורב בתגרות? – ה' ישמור. כל תפילה לפני שאני מסיים תפילת עמידה אני מתפלל בכוונה רבה 'יהי רצון שלא תעלה קנאת אדם עלי ולא קנאתי על אחרים'. אנחנו עושים, עובדים, ב"ה מצליחים, אני לא על הבמה הזאת, במעגל הזה, אני עסוק, יש תוצאות טובות, לא מתחבר בכלל לדיווחים האלה. זו רכילות ברמה הכי נמוכה".

התיעוד נחשף: ליצמן וכהן מתעמתים במסדרונות הכנסת

כשעומת עם התיעוד, הסביר כהן כי "במהלך העשייה יש ויכוחים, זה לגיטימי. אני והרב ליצמן עובדים ביחד. יש חילוקי דעות על סוגיות מקצועיות כאלה ואחרות, בסופו של דבר מתחבקים ויוצאים לציבור עם הישגים. הסתיים כעת פרויקט ענק, היסטורי, הקמת רשות פיננסית וצבאית, וודאי שיש פה ושם חילוקי דעות, בסופו של דבר מתחבקים ומתנשקים ויוצאים ביחד עם הישגים לציבור".

בסיום הראיון שעסק בין היתר בחוק ההדחה ובפתרון מצוקת הדיור החרדית, ביקש כהן לשוב ולהדגיש את העניין: "אנחנו משלבים ידיים בעבודה, והעבודה היא רבה. אני לא עושה קרדיטים, עושה למען הציבור. משלב ידיים עם כל הח"כים החרדים, בטח עם הרב ליצמן. אף אחד לא יצליח לסכסך בינינו. ושהתקשורת החרדית לא תנסה לסכסך בינינו. הויכוח הוא לשם שמים".



0 תגובות